مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-18سياسي

فارس من| تیم سلامت و آمبولانس همه روزه در «شوییل و زیاز» مستقر هستند


مدیر شبکه بهداشت و درمان رودسر از استقرار تیم سلامت و همچنین آمبولانس در مناطق شوییل و زیاز به جهت خدمت سهل تر و قابل دسترس به مردم در طول ایام هفته و فراتر از چارت سازمانی وزارت بهداشت در منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، سامانه فارس من خبرگزاری فارس فرصتی را فراهم کرده تا مردم و صاحبان صنوف و اقشار مختلف، دغدغه ها و مطالبات خود را به صورت شفاف و صریح با رسانه مردمی خود مطرح و این خبرگزاری نیز بر خود تکلیف کرده تا مطالبات مردمی را در اولین فرصت پیگیری و تا حصول نتیجه، دنبال کند.

اخیراً مطالبه ای با عنوان دغدغه مردم اشکور مرکزی کمبود خدمات درمانی و نبود آمبولانس در این خبرگزاری ثبت شده که در آن ذکرشده بود: قابل توجه فرماندار نماینده مردم و مسئولین حوزه بهداشت و خدمات درمانی شهرستان رودسر؛ باسلام و احترام.

دوباره مردمان اشکور مرکزی داغدار شدند.

به دلیل نبود امکانات یکی از بانوان روستای لسبو در دهستان شوییل دو شب پیش دچار مشکل قلبی شد که با ماشین شخصی تا مرکز بهداشت شوییل انتقال داده شد، اما به رحمت خدا رفت.

شاید اگر امکانات حداقلی بود و یا آمبولانس در مرکز دهستان شوییل مستقر بود، امروز شاهد این داغ جانگذار نبودیم تا دوباره مردم اشکور مرکزی، دهستان شوییل عزادار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تیم سلامت و آمبولانس همه روزه در «شوییل و زیاز» مستقر هستند

فارس من| تیم سلامت و آمبولانس همه روزه در «شوییل و زیاز» مستقر هستند